Wednesday, January 30, 2008

matinal.-o pula

din cand-n cand mi se intampla, sa nu pot dormi. Cu nici un chip.

Dar nu un nedormit de genul, vine dimineata de craciun, sau urmeaza ziua mea, nimic de genul "nu mai am rabdare"/"sunt atat de emotionat".

Nu, mai degraba chestii de genul: "Sunt mult prea obosit ca sa dorm, si intru intr-un fel de psedo-dormit pasiv, in care parca nici nu dorm dar nici nu sunt treaz. Ceea ce nu are nici fel de rost, pentru ca intr-un asemenea somn in care tot intri si iesi, nu ajungi la faza de REM sleep (nu trupa), faza in care de fapt si de drept se odihneste creierul. Sau cand am domit dupamiaza sau pur si simplu nu mi-e somn si ma culc din inertie in ideea in care ar fi bine sa fiu odhinit pentru ziua de maine, si stau o ora-n pat, degeaba, intorcandu-ma pe toate partile. Frustrant-ish.

Un tip mai nasol de nedormire este acela in care esti stresat de ceva. Si nu poti sa dormi pentru ca te seaca acel ceva, fie o tema nefacuta, sau faptul ca maine dimineata sotia ta va primi un plic nesemnat in care vor fi poze cu tine futand secretara, or smth, si stii ca there's nothing you can do about it. Sau frustrare fizica, cum mi s-a intamplat mie. Aveam o durere ingrozitoare de burta, nu puteam sa adorm, ma intorceam pe toate partile, mergeam la baie des, destule de des-des, si n-am dormit nici 30 de minute cu totul. Iar eu tot speram speram, ca mi-era somn in pizda ma-sii, si n-am avut sclipirea, flerul de a renunta la dormit si a face... ceva, to make the time go by, cum fac acum, which brings me to my current predicament...

O noua problema in dormitul meu deja subnutrit. M-a lovit o receala crunta, ieri noapte gatul era praf, pe parcursul zilei situatia s-a schimbat si acum am nasul praf. Dar nu praf in sensul in care mi-l suflu din 5-n 5 minute, been there, done that. Praf, gen, ambile nari infundate, AMBILE. Isn't that just frustrating? Si dupa cam 3 ore jumate de dormit presupun ca mi-a ramas creierul fara oxigen si m-a trezit, ca sa recurg la metoda manuala, primordiala si neandertala, anume sa respir pe gura. Astept sa se reumple butelia (craniul) cat pentru inca 24 de minute de somn, ca dupaia sa plec la scoala.

Daca-ti citit pana aici, va admir peseverenta, dar parea-mi-s-ar c-ati citit degeaba.

Have a nice day.

No comments:

Post a Comment