Saturday, February 2, 2008

omgomgomgomgomg

omg

nu sunt genul care sa dea mai departe descoperirile altora, dar aceasta este efectiv cutermuratoare, hipnotica. Un dimanat mare cat ritz-ul sau michael moore, yes, THAT big.

THIS is it. CLICK.

mostre:

~ de la:
"Parintii mei mi-au lasat foarte multi bani.Mama a murit de cancer cand eram in clasa a 11-a iar tata s-a sinucis 2 ani mai tarziu.Am vandut tot in orasul meu si m-am mutat in Bucuresti.Va confesati cu totii pe aici si problemele voastre par sa fie banii,scoala si in cea mai mare parte suferinta din dragoste.Va dau toti banii mei,diplomele de rahat care nu folosesc la nimic,va fac cinste cu tarfe daca as mai putea sa o pup pe mama o singura data sau sa mai vorbesc cu tata."

~ pana la:
"imi tin motanul inchis in camara pe 2 m patrati.....imi pare rau de el dar altfel distruge toata caas si inebunesc eu...imi pare rau pisoias!"

~ la falsuri penibile de genul:
"imi tin motanul inchis in camara pe 2 m patrati.....imi pare rau de el dar altfel distruge toata caas si inebunesc eu...imi pare rau pisoias!"
(totusi oarecum dragute in sensul mintii bolnave ce sta sa gandeasca aceste rezumate de vieti)

Multumim Nightwane pentru acest dar. This is one for the books (marks, that is).

No comments:

Post a Comment