Monday, May 25, 2009

The right path:

multe lume ajunge aici (fie vorba) cautand pe google 'paranoikue'.

cine dracu cauta paranoikue? Am cautat eu pe google de 20 de ori si am ajuns pe propriu blog? Am i sleepblogging (sau sleepblogsearching)? Wtf?

in special ca eu sunt SINGURA chestie care apare cand cauti paranoikue. which is way cool. Desi probabil multa lume cauta paranoikue vrand de fapt sa caute paranoikue. Tipic. Dar daca gresesc searchul, de ce mai intra pe blog?

Eu cred ca de fapt nu se intampla nimic de genu asta. Si ca de fapt NIMENI nu cauta paranoikue pe google, contrar la ce scrie pe counterul meu.

ma rog, nimeni inafara de mine care tocmai am cautat paranoikue ca sa vad ce gaseste.

ME!

dance dance

6 comments:

  1. am auzit ca esti dragut. e adevarat?

    ReplyDelete
  2. ai cumva hi5 sau myspace ca sa ma conving?

    ReplyDelete
  3. e clar ca esti pe blogul nepotrivit daca cauti baieti cu hi5 sau myspace

    oricum nu's dragut, asa ca e ok

    ReplyDelete
  4. sunt sigura ca nu am ajuns pe blogul nepotrivit. am auzit de tine de la debate si vroiam sa te cunosc.

    ReplyDelete
  5. nu am zis ca vreau neaparat sa te seduc, doar sa te cunosc.

    ReplyDelete
  6. perfect, atunci de ce pierzi vremea?

    daca ai auzit de mine de la cineva care ma cunoaste, poti sa faci rost de idul meu, si sa ai ocazia sa ma cunosti.

    ReplyDelete