Monday, May 25, 2009

studiu social

Interviu spontan despre bloguri:

intrebari pietonilor de rand, de la masa mea, dintr-o cafenea.

Q1: ce parere ai despre bloggeri?
Horia: niste ratati care nu poa sa faca rost de pizda, care stau toata ziua pe calculaotr, care n-au prieteni decat alti bloggeri. Si, stai stai stai, si care sunt mai fraieri decat Mircea Badea.

Q2: Te-ai gandit vreodata sa-ti faci blog? si daca da, ce-ai pune pe el?
Dadu: Am avut blog. Am avut... Am fost chitesenta bloggerilor care doresc sa futa. Si ideea ca eu chiar am reusit.

Q3: Si de ce te-ai oprit? Si ce reactia a avut publicu la blogareala ta?
Dadu: M-am oprit pentru nu mai aveam ce sa scriu, si oricum daca mai scriam ar fi fost o si mai mare aberatie decat ce am scris pana m-am oprit. Dupa reactie eram un poponar care futea fete si le facea sa planga.

Q4: Ce crezi ca contribuie, daca contribuie, "blogul" societatii?
Satanist: Ma doare ficatu. Nu contribuie in nici un fel, e doar un mod de a-si da unii cu parerea. Sau influenteaza oamenii cu pareri slabe, care preiau de la bloggeri.

Q5: Crezi ca exista oameni care pretuiesc opiniile exprimate pe bloguri, sau e doar un fel supt pula reciproc intre labagii de bloggeri?
Horia: Pai, un pic din ambele, ca sunt si oameni retardati de altfel care pretuiesc opiniile blogerilor, si sunt si altii care discuta ca retardatii si micscarea contra statului.

Q6: Ce ti s-ar parea mai interesant, un blog opinativ sau unu informational? Si ai avea mai degraba incredere in blogu unui cunoscut decat a unui strain?
Horia: Pai, pula mea, nu scrie asta, as prefera un blog opinativ, pentru ca iti dai seama despre ce gandeste, ca daca scrie de kkt, e o persoana de cacat, si a avea mai degraba in blogu unui prieten, pentru ca l-as cunoaste si as putea sa fiu sau nu deacord cu el. Si a lui Badea binenteles, care nu mi-e prieten.

Q7: Crezi ca trendul de blog, de orice tip, e benefic in cele din urma pentru societate?
Dadu: E benefic pentru cei care il scriu, pentru ca, datorita celora care au nevoie de opiniile lor sau rezoneaza cu opiniile lor scot bani din publicitate. Societatea poate trai si fara bloguri. SI unele s-ar putea lipsi.

Q8: Crezi ca exista beneficii?
Dadu: Doar materiale pentru cei care le au, dar nu cred ca exista beneficii. Desigur exista bloguri care promoveaza anumite activitati si alea sunt benefice pentru societate.

Q9: Ce crezi ca determina un om sa-si faca blog?
Matei: In primul rand dorinta de a-si exprima opinia siii dificultatile in exprimarea lui, in discutiile fata-n fata cu alte persoane si deoarece pe un blog nu poate in mod direct contrazis si... Si....... Si se simte mai sigur pe sine.

Q10: Ai momente in care ti-ai dori sa ai blog sau opinii ce le-ai trece pe blog?
Horia: Nu!... Nu de alta dar opiniile mele vreau sa le prietenilor, nu persoane straine. Ca mami mi-a zis sa nu vorbesc cu strainii.

Q11: Crezi ca blogul si youtubeul, modalitati de vehicularea opiniilor, tampesc populatia?
Dadu: Depinde de populatia, daca se lasa tampita, poti sa citesti un blog al unui retaradat care crede ca are opinii foarte bune si s-i le sustine vehement, sau poti mai retardat si sa le citesti si sa le crezi.

Q12: Efectul pasiv este de tampire?
Dadu: Nu... Idee e ca faptu ca el exista, nu poate tampi prin exixtenta lor fizica.

Q13: Ce ar trebui sa faca bloggeri ca sa-ti pese? Sau ti-ai dori eradicarea totala a fenomenului de blog? Ca pana la urma si ziarul e un fel de blog, pe hartie.
Horia: Chiar nu ma intereseaza. Pai bloggeri n-au ce sa-mi faca ca sa-mi pese, mai putin badea si tiganas, si nici ziarul nu-l prea citesc si presa.

Q14: Deci mass-media per ansamblu nu te intereseaza?
Horia: Nu, ziarele nu ma intereseaza, nu mass media. Tv-ul ma intereseaza, si stirile tot, si seriale si pula mea. Si netu ca unealta infomartiva, dar nu blogul. Nu citesc bloguri ca sa ma informez despre ceva.

Q15: Dar daca un om pe care il respecti ca jurnalist (nu neaparat mircea badea), ar scrie blog, te-ar interesa?
Horia: Da, as intra de curiozitate, daca e interesant, intru in continuare, daca nu l-as da in mortii ma-sii.
Dadu: E mai misto pe blog, ca nu te-ar cenzura. Um... Vorbeam efectiv despre libertatea opiniilor tale.

Concluzia va urma.

Acum, concluzia:

E greu sa scrii dupa 'dictare', ca dovada ca lipsesc numeroase cuvinte.

Oamenii habar n-au sa raspunda sincer atunci ca se simt 'intervievati' si incearca sa joace. partea amuzanta e ca joaca si prost. Desi nu-i filmez, doar scriu ce zic.

In alta ordine de idei, acest "interviu" e inutil si stupid. Imi pare rau pentru cei care l-au citit.

1 comment: