Thursday, February 14, 2008

Graphical error

astazi am constat, uitandu-ma peste blog, ca daca citesti orice pentru mai mult de 5 minute, incepi sa vezi linii albe, sa ametesti si sa nu mai intelegi nimic din ce scrie.

De fapt, am mai observat asta in trecut dar mi-era lene sa fac ceva in acest sens. Si in plus, lumea nu prea s-a plans c-ar exista asemenea probleme ceea ce poate insemna una din doua:

- nu e o problema reala, lumea citeste blogul cu placere, fara a fi nevoie de picaturi de ochi.
- nimeni nu citeste blogul si ii cam doare in pula, asa ca de ce-as mai schimba ceva ca o fac pentru nimeni.

Care din cele doua este valabila, nu stiu. Dar a ajuns sa ma enerveze si pe mine aceasta particularitate vizuala a blogului, si am sa rezolv problema. which means...


MAKE-OVER!

Poate din cauza asta nu citeste nici dracu blogul meu...

No comments:

Post a Comment