Wednesday, February 20, 2008

life is a journey

ca dovada a acestui lucru am descoperit ceva numit compose.

ca sa explic, este diferenta dintre a scrie in word pad si microsoft word. pot sa fac orice aici. the sky's the limit. chestii care chiar mi-as fi dorit sa le fac dar nu puteam. si de unde mi-ar fi luat 20 de min pt un post, acum o sa-mi ia mult mai mult. sa incercam.

Titlul meu super smecher
(alt font, culoare si bloduit)

Astazi, copii, vom vorbi despre MENSTRUÁŢIE (schimbam culoarea), si despre cum aceasta ne face sa ne dorim sa calcam in picioare societatea si sa ne castram reciproc. Modul lui Dumnezeu de a ne comunica ca pizda e costisitoare, intr-un mod concret si la obiect. Sa va spun pe puncte de ce consider acest lucru:

  1. Menstruatia inseamna ca nu poti sa te futi, iar cand nu poti sa te futi, devi frustrat, ti se umfla coaiele, si mergi aplecat pentru ca nu ai loc de ele. si cand mergi aplecat exista riscul s vina cineva sa ti-o bage in cur. Deci, menopauza duce la sodomie.
  2. Cand femeile sunt la menstruatia sunt frustrate la un nivel molecular ce nu poate fi controlat decat cu droguri letale. Devin mai irationale si ne fac viata mai de cacat. Cum ar putea sa faca asta: reprosandu-ne zecii de mii de chestii care nu au relevanta, nu sunt adevarate si toate aceastea la nivelul bunului simt. Da, ai curu mare, dar daca tot il fut de trei luni, de ce iti pui deabia ACUM problema ca er fi prea mare? Sau sa se supere, sa nu vorbeasca cu noi, sa nu ne spuna de ce, si sa mai si comenteze cand le futem una. Lista poate continua pana maine. Nu-i asa, baieti? [insert wink-wink gesture]
  3. Sigur exista mai multe chestii. Dar cina sta sa le scrie?

Asa ca am inceput o noua campanie. Bine ati venit la campania: "
Barbatii Uniti Contra Iritabilitatii (feminine)", sau BUCI, pe scurt. Noi, barbatii, solicitam ca de acum incolo, orice femeie care este la ciclu sa poarte o banda pe mana stanga, rosie, ca sa poate fi indentificata
si evitata. Orice abatere  sa fie pedepsibila prin lege, 
preferabil introducerea unui 
protocol de biciuire. Iar izbucnirile in public, de asemenea, pedepsibile prin lege. Noi nu dorim nimic extremist, de genul, sa facem sali speciale in licee si birouri pentru femeile la ciclu, ca sa poate fi izolate si probabil sa se omoare intre ele ca porci infometati intr-o cusca. Nu, vrem doar sa le putem identifica cu usurinta ca sa putem sa le ocolim.

Asa ca NU mai zaboviti. Alturativa
BUCI-lor azi, make a diference!



Acum sa incerc sa trec inapoi la modalitatea mea normala de lucru. Modul compose este de o imbecilitate rara. Nu stiu daca o fi de vina opera-ul meu, sau vreo putere cosmica dar la mine merge ca un copil retardat, care niciodata nu sta pe loc, te asezi pe banca si asta pleaca sa se joaca in strada cu masinile, fugi dupa el, il prinzi de lesa, il tragi inapoi, si ii punctezi clar sa nu plece, iar cum te uiti in stanga fuge inapoi in mijlocul strazii. Tot imi scapa de sub control, face nebunii de unu singur (vorbind de modul compose), nici nu ma asculta prea mult. Dar viata e o calatorie, in care descoperim si invatam. Si am invatat ca ma pis pe modul compose. Ma indoiesc ca il voi folosi vreodata la mai mult e a... de fapt, la ce dracu sa-l folosesc.

um. atat?

p.s. Futu-ti mortii ma-tii de compose. Am dat publish, si ce sa vad pe blog. Pe langa aranjarea de la penultimul paragraf care e ca pula-n ciorba, am stat 10 min sa bolduciesc si sa schimb fonturi si sa PUN CULORI.
Menstruatie era scris in roz, sodomie in maro, BUCI intr-un fel de violet deschis. Si am muncit degeaba. Jegu ma-tii de compose. Si textul e schizofrenic pe masura ce-l scriu, tot isi schimba singur fontu si marimea, dar pentru o secunda si-si revine, si-mi face feste. Morti ma-sii, ultima oara cand il folosesc. Si postul era atat de frumusel, in toate culoriile alea... Macar s-au pastrat chestiile cu 1 si 2.

2 comments: