Saturday, February 9, 2008

Made in Africa, where life is cheap

Am gasit un torent PLIN de postere, sa va dau o mostra.




Trebuie punctat ca e facut in africa, where life is CHEAP. Superb.
-----------------------------




This is is actually nice. Simplu, si frumos desenat, Metropolis meets superman-ish.
-----------------------------




This is simply beautiful. Psihopati criminali, MEAN cannibal pigs, femei mancate de sus-mentionanti porci.
-----------------------------




I need say no more.
-----------------------------




La asta chiar am ras. Poate are legatura cu Gorille scris in paranteza. Au simtit nevoie sa fie specifice.
-----------------------------




Cred ca asta este cel mai rafinat al selectiei. Avem o fata goala, filmul are cuvantul caniballe in titlu, si un detaliu genial, care face tot posterul, mana subtila din spatele gardului. What the fuck? That hand was meant to be there.
-----------------------------


Vor mai urma. Aici am selectat doar cateva, majoritatea de la litera N, si ce-am mai prins interesant.

p.s. orice poster ati vedea pe zombie6 in genul celor de sus probabil il are de la mine. Nu sunt posesiv, dar totusi, i found this priceless treasure. Este cam cea mai mare realizare a vietii mele... Let me have my moment.

1 comment: