Tuesday, March 20, 2007

big pile'o' fun

ultima pe ziua de azi, ma jur.

de ce atunci cand mananc semninte, cam de de oua ori pe an, de dovleac, nu le suport pe alea de floarea soarelui, mananc intr-o farfurie, jumate pentru seminte, jumate pentru coji si nu arunc niciodata cojile, si atunci cand teancul de coji e foarte mare simt un sentiment (redundanta constructie) de indeplinire si mandrie (acomplishment)? Oare viata mea e atat de goala si lipsita de... orice incat simpla acumulare de coji de seminte imi da o senzatie de reusita, de realizare?

Simt ca fac ceva,
ca am muncit si aceasta e rezultatul muncii mele?

sunt oare singurul care se bucura sa vada cata mai gramajoara am reusit sa fac? A job well done is it's own reward. In cazul asta, o gramajoara de coji de seminte. My mother would be so proud...

No comments:

Post a Comment