Wednesday, March 21, 2007

day two

in a doua zi din istoria blogului meu am incercat ceva oarecum simplu, anume sa aduag o chestie dinaia mica la fundul pagini care sa-mi spuna cata lume a intrat pe blogul meu, sa vad daca am fani, si mai mult din curiozatate sa vad daca un blog cu totul nepromovat intr-o limba cum ar fi romana si-ar gasi public de unul singur.

o sarcina aparent usoara dar nu chiar. Trebuie sa bagi nu stiu ce cod de html in varianta html a pagini, ceea ce am incercat dar a esuat fioros. Desigur ca nu am mers mai departe de un copy/paste simplu la capatul acelui cod, care aparent n-a dat roade si n-am vrut sa cercetez mai departe de frica ca o sa-mi fut pretiosul blog.

Deci nu voi stii cata lume a intrat pe blogul meu, ce audinta am, si cat imi creste cota. Insert [sad face].

No comments:

Post a Comment