Tuesday, March 20, 2007

parca...

... ma arde la degete sa mai scriu ceva.

url-ul cu paranoikue sau cum dracu o fi scris vine de la "le ogtopussoir paranoikue", eu fiind ogto si mi-a placut scrierea paranoikue si pe moment ducand o lipsa apriga de idei si inspiratie am pus ce mi-a venit mai usor. care mi-e si status la messenger.

As vrea sa punctez cat de mult pot ura "Yahoo! Messenger"-ul. Si mai mult decat Yahoo Mess-ul, chatul insine. Cea mai rece, neproductiva si muista forma de comunicare cunoscuta omenirii. Acum putem avea acces 24/7 la oricine, sa discutam orice cu ei, sa le spunem ce avem pe suflet in momentul in care avem, sa nu iesim din casa pe motiv ca facem juma de ora pe drum ca sa vorbim cu oamenii care sunt deja pe mess asa ce de ce sa pierd juma de ora din viata mea in autobuz cand pot povesti pe mess o anecdota hazlie in doua ore, care as putea povesti-o pe live in 5 minute. dar e mai fun asa ca nu trebuie sa-mi stresez curul cu miscare, ca doar sta atat de bine pe scaunul asta care acum e practic mulat pe cele doua buci care par din ce-n ce mai plate pe zi trece. Oare de ce? O sa ajungem cu toti niste curi plati. Noroc cu fetele care tin sa fie trendy si poarta haine mulate ca sa arate cat de 'bucati' sunt ele si in acele ore in care stau la scoala cu gasca si cu gagicu care mai remodeleaza curu cat timp face liposuctie aplicata intre pauzele de conversatie care in general constau in redundantii si pure idiotisme care le confera statul de "mediocru" infect care il merita si pentru care au muncit cati ani au.

si cu asta am incheiat sectiunea "Tinererul din ziua de azi" si ma simt mai batran, mai matur, mai important si superior. yei. gogo victory dance.

1 comment:

  1. GHINEA O FTE PE ADAApril 11, 2010 at 12:05 PM

    ce prost si neinteresant scrii. sa moara ma-ta. e un singur pasaj buna in porcaria asta, restu-i penibil. habar n-am cum am ajuns aici apropo

    ReplyDelete