Wednesday, March 21, 2007

nu stiu nimic despre...

ce se asculta in cluburi si licee.
nu urmaresc mtv-ul, nu stiue topurile, nu stiu ce artist nou a intrat pe locul 2 dupa Celine Dion cu o melodie labaroasa care sa apeleze la partea sensibila a pizdelor pre/post/adolescentine si ce melodie pe locul 3 care sa evoce imaginea hypper-masculinitatii si sa creeze efectul pavlov la baietii ca atunci cand o aud sa se simta sex(y).

Moda. Sunt complet dislexic in materie de moda. Nu stiue ce se poarta. Nu stiu care e fad-ul. Nu stiu ce culori se asoreteaza in conceptia populara. Nu stiu daca sau iau adidasi sau conversi sau care mai erau. Nu stiu ce spun conversi despre mine ca persoana. Habar n-am daca e mai trendy sa ai geaca gen britanica sau cu gen puff. Nu stiu daca sa iau ochelari dolce sau gabana. Nu stiu cum sa judec daca o fata citeste Bravo sau glamour sau tabu sau cosmopolitan sau coolgirl. Nu stiu moda in dans, pentru ca nu stiu sa dansez. Habar n-am care e diferenta intre un tip care poarta haine largi si unu care poarte bluze mulate in dungi. Mamale fac shopping la magazine diferite? Nu stiu cum ar trebui sa fiu cool. Si sincer nu am nici cea mai vaga idee legata de accesori. Care e frumos, care e cool, care e la moda si ce spune fiecare despre persoana mea. N-as putea alege intre doua inele complet diferite, nu stiu care-i faza cu bratarile cauciucoase (desi am una) si care-i faza cu cele mai textilate. Nu stiu cine decide moda. Nu stiu de ce si-ar dori cineva vreodata sa fie la moda.

E la moda sa fii la moda?

(*) am mintit putin. Ala cu haine largi e rapper, ala cu bluze mulate in dungi e houser/minimalist. Totusi...

No comments:

Post a Comment