Wednesday, March 21, 2007

top 3 (4)

din curiozitate si plictiseala si lipsa de material am vrut sa vad ce artisti imi mananca cel mai mult spatiu pe harddisk. conditie sa fie peste un gb.

1. Radiohead (1.75 Gb)
2. Morrissey (1.5 Gb)
3. Aphex Twin (1.13 Gb)

si runner up

4. The White Stripes (1.04 Gb)

dar treaba asta ma intristeaza. Primele trei nu sunt ale mele. Sunt luate de pe dvd-urile altor oameni, e truda lor la mijloc si obsesia lor de a gasi toate ep-urile si lp-urile si orice au mai scos respectivi. Si parte si mai trista e ca Radiohead imi place p'alocuri, Morrissey n-am ascultat mai deloc si cu atat mai putin Aphex Twin.

dar a patra, a patra e a mea. Munca mea, truda mea. Un folder mare cu toate cele 5 albume, o gramada de ep-uri, si cam 5 concerte live. Toate aranjate frumos, nume, tag, an si tot asa. Deci a cu ce sa ma mandresc.

Daaar acum imi amintesc ca pe undeva mai am niste niste concerte white stripes care nu au fost catalogate...

si da, sunt fan white stripes, destul de mare, dar nici pe departe obsedat. imi plac.

No comments:

Post a Comment