Thursday, April 26, 2007

Mdea...

Unul din momentele in viata in care imi vine sa ma urc pe pereti...

Stau la un calculator, nu al meu, in care din punct de vedere social nu ai ce sau cum sa actionezi. N-ai ce sa faci. Pur si simplu esti inconjurat de persoane neinteresante si ai face mai oirce decat sa te anturezi. Dar nu esti la calculatorul tau. Si nu ai pera mult timp cat sa intri pe net si sa "citesti" ceva de exemplu. Sa joci ceva. Sa faci orice. Deci esti pus fata-n fata cu vre zece minute de stat neconstructiv...

Daca stai si te uiti in jur, vezi oamenii... Niste goi... Niste sculpturi poraste goale pe dinauntru. Vai de capu lor. Ce-i cu oameni acestia? Care e rostul lor pe lume. Ce treaba am eu cu ei? Ma streseaza, nu au nimic interesant de spus. Din fundal se aud niste rasete cretine. Unii omameni comenteaza ceva despre un joc imbecil flash. Am incercat si eu asa ceva. M-a plictisit de moarte. In general nu ma amuza asa ceva... Cofee break fun. Putine sunt interesante. Trebuie sa recunosc ca as prefera sa joc un solitaire decat sa ascult inpetiile din spate. Sau sa intru in vorba cu panaramele din stanga mea... Adica, serios. Unul din putinele momente in viata mea cand inteleg stratificarea sociala. Pe bune, suntem un musuroi infect. 99% din populatie fac parte din musuroi, cara. Asculta orbeste. Orice pentru progresul musuroiului. Numia ca la furnici sentimentul e pur. E instinct. La oameni, e pur si simplu conventie. Lumea isi face treaba si gata. Si problema la oameni este ca ei nu-si dau seama cat de infecti sunt si cat de stupida este existenta lor. Ei au pretenti, ca ar fi o forma e viata superioara. Arta, gandire, constientizare. Desigur ca 1% au o scuza... Ei sunt anomalia societatii. Aici de fapt ne diferentiem de musuoriul de furnici. 1% din oameni sunt: actori, regizori, scriitori, scenaristi, niste anomali care nu functioneaza dupa un automatism, care creaza, care duc o viata inegala. Nu stiu daca fac parte si eu din acel mic procent. Mi-ar placea sa cred ca poate da. Dar nu vreau sa fiu arogant, timpul imi va dezvalui rolul in musuroi. Ba drona, ba razboinic, ba amant la regina saaaau una din acele furnici woody alleniene, ca-n Antz. Time will tell...

S-au dus acele 10 minute, am aberat, dar plictiseala m-a obligat. saru'mana.

No comments:

Post a Comment