Friday, April 27, 2007

Time to grind your Gears

Dupa o scurta revizuire a blog-ului mi-am adus aminte de episodul din family guy in care peter prezenta un segment la stiri numit ceva de genu "Do you know what really grinds my gears?" in care vorbea de tot felul de chestii irelevante si insipide care il enervau.

Am realizat ca blogul meu seamana foarte mult cu ce facea el. De multe ori am vorbit de anumite ineptii sociale si tampenii care ma calca pe nervi. Nu intotdeauna direct, but the message is clear.

Astfel, nevrand de deizluzionez publicul meu fidel (ma rog), imi voi redenumi blogul ca lumea sa stie exact la ce sa se astepte. Anume la gear Grinding-urile mele irelvante. If peter can do it, than i have every chance to fail.

Asa ca, mult succes mie.

Happy gear Grinding.

No comments:

Post a Comment