Sunday, April 1, 2007

Ma-ta se fute in draci

n-am chef sa scriu dar voi scrie oricum.

zicala "mama prostilor e mereu gravida".
o urasc.

Oamenii carora le place aceasta zicala si o folosesc, sa zicem, regulat, fara a sa potrivi cu contextul sunt in general oameni care se cred peste mediocru dar ca sa vezi, un studiu facut de mine pe o persoana arata ca de fapt, ei sunt cei mediocri.

vin eu cu mana-n sold, un ton foarte dramatic si cu vocea mea de tarfa pretentioasa zic: "Mama prostilor e mereu gravida", cu accent pe mereu, si arat ca ultimul om, un idiot.

O zicala care-mi place este "colac peste pupaza". De ce? Pentru ca daca o spui si te folosesti si de imaginea vizuala care o presupune, e amuzant. Imagineaza-ti un colac peste o pupaza..

Totusi, nu e mai logic ca daca mama e proasta sa iasa copii prosti? Postia e ereditara sau sare cate-o generatie, ca gena de chelire? Daca ar fi ereditara, atunci am putea incepe un proces relativ exact stintific in care sa aruncam toti oamenii prosti intr-o gaura sau sa interzicem oamenilor cu parinti prosti sa se reproduca.

Si daca saraca familie vrea un copil? Sa adopte. Sau sa-si cumpere un urs panda. Si in caz ca esti indecis poti sa mergi in china unde au din ambele categorii si decizi acolo pe loc. Eu personal as lua un copil si un panda, i-as creste putin, si dupa cateva luni de antrenament i-as pune sa faca un duel pana la moarte pentru a decide care ramane in familie. Si desigur as trimite inregistrarea la emisiunea Teletubies.

Tocmai am gasit O solutie pentru supra-saturarea populatiei in china. Adaptam modelul roman (in sensul de imperiul roman, cu arenele si leii) la chinezi, si devine o lupta pentru separarea celor slabi de cei puternici.

SA nu uitam ca in general cei slabi, care si-ar lua muia de la un panda, sunt oamenii firavi care au capacitatea intelectuala mai dezvoltata. Deci per ansamblu, toti care ar supravietui ar fi musculosi cu creierul cat o nuca, ca arnold scweartznegar. Si china ar ajuge o tara de 10 oameni care pot tine piept unui urs panda (ca totusi chinezi sunt mai firavi de fel).

Iar daca am aplica modelul asta pe plan mondial, populatia globului ar deveni 50% suedezi si restu niste prosti care fac sala. Si pana la urma degeaba e ma-ta proasta sau fisu, ca toti suntem prosti in devenire. Asa ca mai bine pastreaza-ti bani si macar du-te la o curva decenta.

Vote me.

No comments:

Post a Comment